[NUUG fiksgatami] Noe galt med epostutsending i FiksGataMi? [rt.nuug.no #16281]

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Aug 30 11:17:00 CEST 2016

[Petter Reinholdtsen]
> Neste melding fra samme dag mangler slik melding:

> Ble det gjort noen endringer i oppsettet av FiksGataMi den dagen?

Halden og jeg diskuterte saken på #nuug og vi tror dette var dagen da
FiksGataMi ble oppgradert (basert på dato til SQL-dump).

Det viser seg at cronjobben som skulle sendt ut epost ikke har fungert
siden da.  Den feilet når den kjørte fra feil katalog.

Jeg har nettopp kjørt den manuelt og nå viser
uker etter at rapporten kom inn.