[NUUG fiksgatami] FiksGataMi oppgradert til v2 og admin-tilgang.

Marius Halden marius.h at lden.org
Thu Jul 13 15:06:58 CEST 2017

Hei,

Vi har nå oppgradert FiksGataMi til v2.0.4 som kommer med mye ny
funksjonalitet, en av de nye funksjonene er at autentisering til admin
nå gjøres med den vanlige fiksgatami-brukeren og ikke via http basic
auth. I førte omgang har jeg delegert superbrukertilgang til Petter
Reinholdtsen, Johnny Solbu og meg selv. Det vil si at følgende brukere
mister tilgangen til admin-grensesnittet, for de som fortsatt trenger
tilgang kan det enkelt delegeres av noen med superbrukertilgang i
admin-grensesnittet uten at jeg gjør noe på server-siden.

christer
mariw
bgadfly
kaareno (tilsynelatende deaktivert)