Re: [NUUG] Medlemsmøte 2012-12-11: Utfordringer innen identitetshåndtering og autentisering

aktive at nuug.no aktive at nuug.no
Tue Dec 11 13:30:28 CET 2012

Dag-Erling måtte dessverre melde avbud på grunn av sykdom, det blir derfor
ikke noe foredrag i dag.

Vi ønsker Dag-Erling god bedring og håper det blir noe av foredraget på
januar-møtet istedet. Vi tørker våre tårer og fukter heller strupen på
Tullin Cafe rett nedenfor Holbergs plass. Om noen har noe imot valget av
sted eller har bedre forslag så er det bare å rope ut.

Mitt nummer er 95728209 dersom noen ikke finner oss. Jeg skal gjøre så godt
jeg kan med å henge opp en lapp på døra til HiOA hvor jeg melder møtet
avlyst og en lapp på bordet så ukjente kan finne oss.

Håper folk har lyst til å være med å være sosiale.

Mvh Hans-Petter