Bli med å bygge dugnadsnett for alle i Oslo

aktive at nuug.no aktive at nuug.no
Wed Nov 27 20:06:21 CET 2013

Minner om morgendagens mesh-verksted.  Foreløbig er rundt 20 stykker
meldt at de kommer via meetup[1] og Facebook[2], så vi blir antagelig
en god del.  Påmelding er ikke påkrevd, men jeg håper så mange som
mulig vil være med å lage dugnadsnett for alle i Oslo. :)

 1) <URL: http://www.meetup.com/hackeriet/events/150705942/ >
 2) <URL: https://www.facebook.com/events/630954690276590/ >

Her er annonseringsteksten, for de som har glemt hva det er snakk om?

[Petter Reinholdtsen 2013-11-13]

--
Vennlig hilsen