[NUUG jobbmarked] UNIX klientdrift

Bjorge Solli bjorge.solli at it.uib.no
Fri Jan 7 11:53:21 CET 2011

Det er lyst ut en overingeniørstilling ved Universitetet i Bergens
IT-avdeling:

http://www.jobbnorge.no/job.aspx?jobid=71567

Jobben er underlagt faggruppe Unix og arbeidsoppgaver er drift av Linux-
og Mac-klienter for universitetets brukermiljø. Vi drifter i dag ca 600
linuxklienter og er i en prosess for å innføre drift av ca 1000
macklienter. Den nyansatte vil delta i en gruppe på fire personer som
har dette som sitt arbeidsområde. Spørsmål kan rettes meg eller mine
overordnede (kontaktinfo i utlysning).

--
Mvh/Regards, Bjørge Solli
Systemarkitekt Unix klientdrift