[NUUG jobbmarked] Ledige stillinger på UiO/ USIT

Morten Werner Forsbring werner at usit.uio.no
Thu Jan 9 07:40:57 CET 2020

Hei.

Vi har mange ledige stillinger på Universitetet i Oslo og universitetets
senter for informasjonsteknologi (USIT):

https://www.jobbnorge.no/ledige-stillinger/stilling/179644/mange-spennende-stillinger-paa-usit

Har du lyst til å bli en av mine nye kollegaer, og mye mer spennende
komme inn i et sterkt faglig miljø hvor vi jobber med hele spekteret fra
trafidsjonell til helt moderne både infrastruktur, applikasjoner og
applikasjonsutvikling. Et viktig område for oss er infrastruktur,
tjenester og støtte til forskere som er verdensledende innen sine
områder, noe som for meg er en stor motivasjonsfaktor!

Søknadsfrist er allerede til helga, så ta en kikk da vel? Hvis du har
spørsmål, kontakt de som står som kontaktpersoner for de forskjellige
stillingene, eller ta kontakt med meg direkte!

- Werner