[NUUG jobbmarked] Jeg trenger en ny kollega på Redpill-Linpro ...

Tobias Brox tobias at redpill-linpro.com
Wed Mar 4 14:36:49 CET 2020

... og det er ikke fordi jeg er lei av trynene til kollegaene mine :-)

Vi strever litt med å få endene til å møtes på teamet mitt, vi har diskutert muligheten for å skvise inn en ekstra arbeidsdag mellom tirsdager og onsdager, men det er muligens enklere å ansette flere folk.  Ting blir ikke bedre av at jeg må ut i pappaperm om ikke så lenge (jeg utsetter det i det lengste ...).  Vi ser fortrinnsvis etter folk som kan litt kontainerteknologi - type kubernetes, openshift, cri-o, docker, eller tilsvarende.  AWS-kompetanse kan også være relevant.  Uansett, villighet og kapasitet til å lære nye ting trumfer erfaring og teknologikunnskap.

Redpill-Linpro satser på å være et ledende kunnskapshus innenfor fri programvare i Skandinavia.  Min avdeling ("CloudOps") tar driftsansvar, de fleste av kundene våre fokuserer stort sett på applikasjonsutvikling og forretningsutvikling mens vi tar ansvar for at ting ruller rundt 24/7, som hovedregel i vår egen "sky", men eventuelt også på fysiske servere, på AWS eller andre skytjenester.  Mitt team har OpenShift/okd/k8s som særlig satsningsområde ... men akkurat nå har vi lite overskudd til å satse, det vi har av tid går med på etableringer, forefallende arbeid, nedbetaling av teknisk gjeld og det meste.  Vi har bruk for deg enten du har lyst til å være med på å bygge opp løsninger og kompetanse på kontainerteknologi, eller løse opp i gammel teknisk gjeld :-)

Dersom du kunne tenke deg å jobbe hos oss, men ikke vil jobbe sammen med meg, eller ikke vil jobbe med kontainerteknologi, så har vi andre åpninger også - både i Oslo og i våre andre kontorer i Skandinavia.  Send gjerne en åpen søknad til rekrutteringsansvarlig, danda at redpill-linpro.com

--
Tobias Brox
Senior System Consultant