[NUUG kart] Kartarbeid i Asker

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue Aug 7 13:47:32 CEST 2007

Hei

Jeg er helt ny i gamet, og skal begynne å kartlegge Asker.  Jeg ser at det
er mange GPS-traces for området og endel påbegynte veier (foreløpig bare
lagt inn som segments såvidt jeg kan se).

Jeg kunne tenke meg å komme i kontakt med den / de som jobber med dette
område, så vi kan koordinere og dele det mellom oss.  Så slipper vi å
kjøre rundt på de samme veiene.

Jeg har lagt opp litt info om at jeg begynner i Asker på
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Norway som jeg kommer
til å oppdatere etterhvert.

 Forøvrig så har jeg brukt GPS i mange år og er gammel orienteringsløper
med litt erfaring også med å lage kart.  Så dette skal bli spennende.

Mvh
Sverre Didriksen