[NUUG kart] Gårdstun

Knut Arne Bjørndal bob at cakebox.net
Fri Aug 17 21:52:43 CEST 2007

Usj, bomma på reply/reply to all for andre gang i kveld...

On 17. aug. 2007, at 21.20, Espen Talberg wrote:

> Jeg synes det er rart at ikke en slik tagg er beskrevet i wikien.
> Her i
> Norge så kunne jo hazard=elg, hazard=falling_rock ol. være nyttig. Elg
> er trekker ut på åpninger på morgenkvisten og skumring, mens det er
> ekstra fare for fallende sten i perioder med snøsmelting.
>
> Er det stemning for at jeg legger ut en slik sak på de norske wiki-
> sidene?

Jeg stemmer for :)

Men bruk engelsk i tagverdier - elg -> elk.

Kanskje lag det som proposed feature også, det er da ikke bare i
Norge at stein i skråninger har en tendens til å bli påvirket av
tyngdekraften.

--
Knut Arne Bjørndal
aka Bob Kåre