[NUUG kart] Gårdstun

Espen Talberg espental at gmail.com
Sat Aug 18 17:03:30 CEST 2007

Knut Arne Bjørndal wrote:
> Så vidt jeg har forstått det er systemet at nye verdier for eksisterende
> nøkler er samlet først, og så kommer nye nøkler. Ta bort forslagene om
> forskjellige verdier og lag en linje om hazard. Så lager du ei side hvor
> du beskriver hazard, med bla.a. disse verdiene.

Endringene som ble foreslått er gjort. Hvis det finnes flere gode
forslag/endringer på beskrivelsen av hazard og mulige verdier, så ville
jeg satt pris på om de ble lagt til wikien eller foreslått i denne
diskusjonstråden.

URL til beskrivelse av hazard er:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Proposed_features/hazard

Espen Talberg