[NUUG kart] Markering av store innsjøer i Norge

Knut Arne Bjørndal bob at cakebox.net
Tue Aug 21 17:27:49 CEST 2007

On 21. aug. 2007, at 14.23, Sverre Didriksen wrote:

> Et nytt spørsmål som dukker opp når det gjelder innsjøer er hvordan
> man
> skal få navn på dem.  Jeg har tagget med "name" og "ref", men det
> kommer
> ikke frem noe navn på noen av rendringene.  Jeg har også søkt litt
> uten å
> finne noe.  Noen tips?

Legg på name= og jobb heller for å få rendrerne til å vise det.

For tiles at home er det vel 80n_ (Etienne) du bør høre med, for mapnik
kan du legge inn en ticket i trac med komponent slippy_map.

> Man kan eventuelt vurdere å jukse litt og legge på et stedsnavn ved
> hjelp
> av taggen "place" og bruke en verdi som gir passe store bokstaver.

Ingen god ide. Tag det som det er, og jobb heller for å få rendrerne
osv. til å bruke disse dataene.

--
Knut Arne Bjørndal
aka Bob Kåre