[NUUG kart] Retning på segmenter i natural=water

Johan Ur Riise johan at riise-data.no
Wed Aug 22 17:06:40 CEST 2007

Retning på segmenter i natural=water

For Sælenvannet har jeg gjort dette som beskrevet i
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Map_Features#Natural
med vann på høyre side av segmentet. Det samme som for
natural=coastline.

Problemet er at øyene ikke dukker opp i Osmarender.

Storavannet er tegnet (ikke av meg) med motsatt retning.
Øyene der er tegnet som natural=land. Retningen for natural=land på
øyene i dette vannet er også tegnet feil, dvs det er ikke vann på høyre
side som spesifisert i map-features. Her dukker øyene opp, og det syns
jeg er grådig urettferdig.:)

Bug i Osmarender?

Disse vannene liggeer i Bergen,
http://informationfreeway.org/?lat=60.34215750900067&lon=5.245631366225562&zoom=13&layers=B000F000