[NUUG kart] Gjør ferdig Trondheim sentrum!

Einar Ryeng einarr at pvv.org
Wed Dec 12 21:32:16 CET 2007

Hei,

On Wed, Dec 12, 2007 at 09:16:53PM +0100, Bernt M. Johnsen wrote:
> Det mangler fremdeles en del i Midtbyen i Trondheim. Jeg har laget en
> oversikt her:

Akkurat steder som Midtbyen ville vært svært mye lettere å tegne av fra
et flyfoto enn å traske rundt og mappe med GPS. Særlig veitene er
vanskelige, ihvertfall sliter jeg med å få noe som ligner god
nøyaktighet der med min eTrex Vista HCx.

Så om noen har tilgang til et fritt flyfoto av Midtbyen hadde det vært
veldig fint. Det finnes jo også noen bygninger der som burde vært tegnet
inn (Nidarosdomen comes to mind).

--
Einar Ryeng