[NUUG kart] Gjør ferdig Trondheim sentrum!

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Sun Dec 16 18:55:41 CET 2007

Når det gjelder veitene i Trondheim: De som ikke er kjørbare med bil,
hvis de settes opp som highway=pedestrian, ser de jo like prominente
ut som Nordre gate, så jeg har inntil videre satt de som
highway=cycleway uten at jeg er happy med det, mens jeg ser Bjørn
bruker highway=footway. Noen tanker om det?

--
Bernt Marius Johnsen