[NUUG kart] Turistforeningshyttene

vegard vegard at engen.priv.no
Tue Dec 9 12:45:31 CET 2008

On Tue, Dec 09, 2008 at 12:35:59PM +0100, Vidar Gundersen wrote:
> la oss oppdatere her mhp det vi blir enige om:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Map_Features#Node.2FPunkt
>
> ps. jeg oppdaterte mhp stier i går, siden jeg nå mener
> highway=path er gjeldende for stier i marka.

Jeg er litt opptatt av at vi faktisk velger det verden velger, her
også...

Og dette med stier er ikke fullt så klart for meg. Så enn så lenge har
jeg tagget som highway=footway, og gjerne med en passende sac_scale...

Er det noen tegn til at dette faktisk er blitt klarere i det siste?
--
- Vegard Engen, member of the first RFC1149 implementation team.