[NUUG kart] FixMyStreet - potensiell bruker av OpenStreetmap.org

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Tue Dec 23 14:59:53 CET 2008

On Tue, Dec 23, 2008 at 2:46 PM, Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>wrote:

> Så inspirerende, at vi har bestemt oss for å lage en Norsk utgave.
> Wikiside er laget så langt, <URL:http://wiki.nuug.no/grupper/fiksgatami>,
> og vi er igang med å gjøre oss kjent med kildekoden.

Lykke til! Dette kan bli spennende.

Adressedatabase er det eventuelt Norsk Eiendomsinformasjon som selger. Den
som har lyst på å krangle i stedet for å handle, kan nok vurdere om British
Horseracing Board vs William Hill og Fixtures Marketing vs Svenska Spel,
Veikkaus og OPAP betyr at GAB og matrikkelen ikke er vernet av
databasedirektivet. Jeg spanderer en kaffe på den første som får en jurist
til å kikke på det :-)

 - Gustav