[NUUG kart] Møte med UD om grensa Norge-Finland

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Mon Dec 29 10:30:45 CET 2008

On Sun, Dec 28, 2008 at 5:49 PM, "Øystein F. Steimler" <oystein at nyvri.net>wrote:

> Finland?
>
> Jeg har begynt å grave litt, og har noen planer klare. Ser ut som om jeg
> kan lage noen strukturerte data av det. Noen andre som holder på med det
> også?

Jeg vet ikke om noen, så det er sikkert fint om du får sett noe på det.

Hittil har jeg jobbet med å få de siste detaljene på russergrensa inn, og
håper å bli ferdig med det før nyttår. Etter det forsvinner jeg på ferie et
par uker, og kommer neppe til å få gjort noe med Finland før mot slutten av
januar.

 - Gustav