[NUUG kart] Gangveier-fortau

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Mon Feb 25 09:04:32 CET 2008

Jeg tenker som så at hvis det er en gang/sykkelvei som innimellom er
"degradert" til fortau (f.eks. ved busstopp eller p.g.a.
plassproblemer) så legger jeg inn en  gang/sykkelvei hele veien (og da
det er som regel skiltet slik også), men hvis det er et fortau som
innimellom er skilt fra veien en med litt plen e.l. så legger jeg det
ikke inn. Prøver m.a.o å tenke hva som er interessant for brukeren av
kartet uten å gå helt amok i detaljer ;-)

Bernt Marius Johnsen