[NUUG kart] Trondheim -- sosial happening

Steinar Hamre steinarh at pvv.ntnu.no
Wed Jan 23 18:41:31 CET 2008

On Wed, Jan 23, 2008 at 11:34:49AM +0100, Einar Ryeng wrote:

> Det bør da holde å gå etter bordet som lyser opp med lcd-skjermer fra
> GPS-mottakere. ;)
>
> Tenkte ihvertfall å ta med min siden jeg har kartet vårt på den.

Jeg har lagt ut et helt ferskt OSM Norgeskart for Garmin GPSer på
http://www.pvv.ntnu.no/~steinarh/osm/

Inkludert er litt installasjonsinstruksjoner. Hvis noen bruker
dette vil jeg gjerne ha tilbakemelding på om det virker/ikke virker.
(Jeg bruker ikke MapSource selv.)

	Steinar (løpe nå, finner nok veien ;-)