[NUUG kart] Hvordan merker man en barnehage?

Knut Arne Bjørndal bob at cakebox.net
Wed Jan 30 23:00:04 CET 2008

On Wed, Jan 30, 2008 at 10:55:48PM +0100, Oddgeir Kvien wrote:
> Noe med oppsettet på dene maillista gjør at jeg som default sender svar
> til avsender og ikke til lista, så jeg sender denne på nytt denne gangen
> til mail-lista:

Ja, det er satt opp slik mailinglister skal settes opp. E-postleseren
din har sikkert en "Svar til alle"-knapp for bruk når du faktisk vil
sende til alle sammen.

> Det nermeste er vel amenity school, burde ha vært muligheter for
> kindergarten el.

Map Features er ingen endelig liste med de eneste tillatte taggene,
men heller forslag. Bruk f.eks. amenity=kindergarten, og gjerne også
foreslå det gjennom Proposed Features-systemet.

> Samtidig lurer jeg litt på hvor lurt det er å merke av slike ting, men
> mulig det bare er jeg som er litt paranoid i disse "lommetider"......

Følger man den tankegangen kan man vel snart heller ikke merke av
viktige bygg etc. pga. terrorisme elns.

Det er andre enn lommemannen og likesinnede som oppsøker barnehager -
f.eks. småbarnsforeldre... :)

--
Knut Arne Bjørndal
aka Bob Kåre