[NUUG kart] Trondheim -- sosial happening

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Thu Jan 31 15:42:36 CET 2008

Steinar Hamre <steinarh at pvv.ntnu.no> wrote on 23.01.2008 18:41:31:

> Jeg har lagt ut et helt ferskt OSM Norgeskart for Garmin GPSer på
> http://www.pvv.ntnu.no/~steinarh/osm/

Hei

Kartet fungerer helt utmerket på min Garmin med et lite unntak.  Når jeg
velger blandt flere innkopierte kart har ikke OSM-kartet noe navn.  Får
bare en blank linje.

I Mapsource ser jeg ikke annet enn bakgrunnen, ikke noen veier eller noe
som helst.  Når jeg markerer kartet for nedlasting til GPS er det bare en
liten rute nederst til venstre som lar seg velge.  Man alikevel kopierer
den hele kartet korrekt inn i GPSen sammen med eventuelle andre kart jeg
har valgt.

Dette er en god start.