[NUUG kart] tertiær- eller sekundærvei?

Steinar Hamre steinarh at pvv.ntnu.no
Tue Mar 4 18:48:41 CET 2008

On Tue, Mar 04, 2008 at 05:50:30PM +0100, Helge Hafting wrote:

> Greit nok, det er vel praktisk å ha nummeret lagret.
> Det oppstår forhåpentligvis ikke problemer med at flere
> fylker kan ha en FV541?

Når flere fylker har FV541 så betyr det (i praksis) at
det er en og samme veg som krysser en fylkesgrense. (Jeg har
ikke sett noe eksempel på noe annet.)

Uansett er det ikke noe problem. Husk at det kan være flere
_land_ som bruker RvXXX. (Men det kan jo være snilt å legge til
is_in=Sor-Trondelag,Norway eller noe slikt...)

	Steinar