[NUUG kart] Det norske jernbanenettet ...

Alastair D Jenkins alastair.jenkins at c2i.net
Wed Mar 12 21:42:25 CET 2008

... er nå stort sett ferdig.  Men det finnes ennå store muligheter for
rettelser, forbedringer og detaljkartlegging.  Jeg har lagt in en del
traséer fra nga.mil vmap0 (grov oppløsning, unøyaktig posisjonering, og
dårlig oppdatering mht. nedlagte baner m.m.).  Jeg har også tegnet inn
til dels meget utydelige traséer fra Landsat-bilder.  Oppdaterte
traséer, stasjoner, broer, planoverganger og andre detaljer basert på
lokalkunnskap og GPS-målinger blir selvsagt meget velkomne.

--alastairj