[NUUG kart] openpistemap.org

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue Mar 25 12:43:18 CET 2008

http://www.openpistemap.org/?lat=63.26303&lon=10.38473&zoom=15&layers=B000

http://www.openstreetmap.org/?lat=63.26303&lon=10.38473&zoom=15&layers=B000

> Open source... det er bare å hive seg på ;-)

Å filler'n, det hadde jeg glemt.  Tror jeg skal holde meg til karttegning.
 Det i tillegg til mine 3-4 andre veldig tidkrevende hobbyer er mer enn
nok hvis jeg skal unngå skilsmisse på hjemmefronten.