[NUUG kart] Angivelse av source

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Fri Nov 7 13:07:01 CET 2008

Når jeg redigerer openstreetmap etter mine gps-tracks, bruker jeg ikke
å angi source=-taggen, mens hvis jeg bruker andre kilder gjør jeg det
(e.g. landsat). Jeg finner det derfor litt merkelig når noen (i dette
tilfellet bruker BjørnN) legger ut noe som ikke ser ut til å komme fra
egensamlede data (mulig jeg tar feil). Fylkesveien ut til Sætervika i
Sør-Trøndelag er lagt ut kun i de delene som befinner seg i
Sør-Trøndelag, mens de delene som er i Nord-Trøndelag mangler
(http://openstreetmap.org/?lat=64.3855&lon=10.6211&zoom=13&layers=B000FTF).

Burde ikke kilde her ha vært oppgitt (Jeg tar det for gitt at
vedkommende ikke har gått/syklet/kjørt den gjeldende veien, og kun
tatt med Sør-Trøndelag-segmentene av veien)?

--
Bernt Marius Johnsen