[NUUG kart] OSM på Gule Sider kart

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Wed Nov 12 13:55:28 CET 2008

Det står også (på samme side):

 Rettigheter til kart og bilder er beskyttet av Åndsverkloven og
Katalogvernloven. Kartene og bildene som vises på denne siden kan ikke
kopieres, mangfoldiggjøres eller distribueres uten avtale med Eniro
Norge AS.

Det er jo positivt feil m.h.p. OSM-data som har en "SA-lisens" (liker
ikke ordet...men ok) og dermed *kan* kopieres, mangfoldiggjøres og
distribueres uten avtale med Eniro Norge AS gitt at visse betingelser
i lisensen er oppfylt.

Bernt Marius Johnsen