[NUUG kart] Suunto T4 GPS

Dag Bjerkeli dag at jodalin.org
Fri Oct 10 13:36:48 CEST 2008

Dag Bjerkeli said the following on 10. okt. 2008 09:56:
> Hei!
>
> En kompis av meg har fått seg en GPS pod til sin Suunto T4.  Men vi
> sliter litt med å finne ut hvordan en kan få GPX ut fra dette her.
> Kanskje noen her har et par ideer?

Vel, han har fått svar fra Suunto supportsenter.  Så da kan jeg jo
svare på mitt eget spørsmål her :-)
GPS poden sender ikke posisjonsdata til T4.  Det eneste en får
er fart og distanse.  Altså komplett ubrukelig til dette formålet.
For min del må jeg si at jeg er litt glad for at jeg falt ned på
Edge 705 og ikke Suunto da jeg skulle velge.  Min kompis føler
seg på en måte litt lurt nå da :-(

dag