[NUUG kart] Turkart til Garmin

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Wed Aug 5 13:11:16 CEST 2009

Hei

Jeg har observert at det kommer mer og mer stier, skiløyper og andre
turkartrelaterte data inn i OSM og føler at tiden er moden for å lage
turkart til Garmin GPS.  Jeg har nå på min website www.frikart.no laget
separat veikart, turkart for sommerbruk og turkart for vinterbruk.  Jeg
har definert egne symboler for gangveier, stier, skiløyper, etc og egne
farger på områder med skog, bebyggelse, industriområder, etc for å få et
utseende på kartet som ikke er så langt i fra Mapnik som dere kjenner fra
openstreetmap.org.

Ta en titt og gi gjerne litt tilbakemeldinger.