[NUUG kart] Bruk av data fra Naturbase

Einar Ryeng einarr at pvv.org
Tue Aug 11 10:54:16 CEST 2009

On Tue, Aug 11, 2009 at 10:45:02AM +0200, Sverre Didriksen wrote:

> Veldig bra.  En ting som er viktig er å sjekke om det manuelt er tegnet
> inn noen av disse nasjonalparkene eller naturreservatene så vi slipper
> doble data.

Jeg er en av ganske få som har lagt inn noe i nasjonalparkene. Det er så
lite data i disse områdene at verken å generere dem på nytt eller å se
over dem manuelt er noe problem. Men vi bør nok tagge alt med source=osm
eller noe lignende før man importerer naturbase, så kan vi lettere gå
over alt manuelt etterpå.

Btw; Godt jobbet Gustav, mange takk til Naturbase for dataene.

--
Einar Ryeng