[NUUG kart] Tønsberg-området oppdatert

Tomas Ekeli tomas.ekeli at gmail.com
Wed Aug 12 22:55:25 CEST 2009

Hei!

Jeg er ny på lista og ønsker egentlig bare å si hei.

Er hjemme med svinepesta nå, men tidvis bra i hodet så jeg har brukt litt
tid på å legge inn veier i Tønsberg / Nøtterøy -området på OSM.

Dette er første gang jeg legger inn ting i OSM, og har basert meg på Yahoo
bildene og egne kjøringer (har en Android telefon med DroidCollector - svært
anbefalt). Kjener områdene jeg har lagt inn godt, da jeg er oppvokst her.

Jeg håper noen kan ta en titt på området, særlig på tags da jeg ikke er helt
kjent med systemet. Har forsøkt å følge wiki'en som best jeg forstår. Jeg
innser imidlertid at det sikkert har sneket seg inn feil.

Ja, nå er altså Tønsbergområdet (sentrum ned til Borgheim på Nøtterøy) bedre
kartlagt i OSM enn i google og Virtual Earth. Litt stolt av det :)

Forresten noen andre i området som kan ta en nærmere titt / gi kritikk?

-Tomas