[NUUG kart] name != ref

Edward Welbourne eddy at opera.com
Mon Aug 17 11:30:38 CEST 2009

> Så lenge namnet er kjend så bør man kunne sette namnet.

For eksempel, jeg vet ikke om Norge's historie, men noen av de gamle
veier i England har gamle navn men er nå storvegger (trunk) eller
motorvegger; Watling Street er nå skited som A5 og A5(M), The Great
North Road hetter nå A1 og A1(M) og jeg husker ikke hva har skjed med
Ermine Street.  Alle sammen er det folk som fortsatt bruke de gamle
navn, så er det riktig å sette dem på kartet.

> Men er enig, vet man ikke navnet så er det jo ingen vits med ett name= tag.

Sikkrt det.

	Eddy.