[NUUG kart] Anbefalt GPS for mapping og turbruk

Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug at hiMolde.no
Thu Aug 20 13:51:29 CEST 2009

Hei!

Da jeg startet med OSM for snart et år siden, valgte jeg en
minimumsløsning. En billig GPS for bilen som (såvidt) kan brukes til
kartlegging på sykkel - TomTome One (med Event_Logger). Nå lurer
jeg på å skaffe meg skikkelig utstyr som jeg i tillegg kan bruke til
på fjelltur. Er det Garmin som er tingen - og i så fall hvilken
modell - Oregon?

Innspill taes imot med takk.

Hans

PS! Jepp, jeg har sett på http://wiki.openstreetmap.org/wiki/GPS_Reviews
    men den er litt overveldende siden det ikke er en prioritert
    liste.