[NUUG kart] Forvaltningsreformen vs trunk/primary/secondary

Øyvind Ottestad oyvind at ottestad.cc
Mon Aug 31 00:47:03 CEST 2009

Hei,

Statens Vegvesen har publisert en artikkel på sin hjemmeside hvor de
viser til hvilke endringer som skal gjøres ved årsskiftet. Her ligger
lister over de veiene som endres, samt bilder av veinettet før og
etter reformen:
http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegvesen/Media/Siste+nyheter/Vis?key=109050

Øyvind