[NUUG kart] Hei felles kartografer

Jarl Mosand jarlmos at frisurf.no
Thu Dec 10 22:55:14 CET 2009

Jeg synes det er passende å presentere meg.

Jeg heter Jarl Mosand, musikklærer i Frøya kommune, ei øy utenfor
Trondheimsfjorden. Jeg har fattet interesse for konseptet til OSM og vil
gjerne bidra med å få min kommune på kartet. Jeg har forsåvidt begynnt så
smått. Jeg ferierer en del på Fefor, på Vinstra, og kommer til å bidra med
stier og veier der også.

En av de store utfordringene jeg har allerede møtt er at hele kystlinjen,
(og vi snakker om utrolig mange holmer og øyer) er forskjøvet østover ca.
50 meter. Det må være en enklere måte å justere dette enn å gjøre dette
manuelt linje for linje. Dere har sikkert en løsning på dette.

Jeg gleder meg til å bli kjent med dere fremover.

Hilsen Jarl Mosand
jarlmos at frisurf.no

--
Sendt med Operas revolusjonerende e-postprogram: http://www.opera.com/mail/