[NUUG kart] Eit par spørsmål

Knut Arne Bjørndal bob at cakebox.net
Tue Dec 29 09:45:22 CET 2009

Hei

On Tue, Dec 29, 2009 at 09:37:33AM +0100, Tor Christian Tovslid wrote:
> Eit par ting eg lurar på:
> - Kan ein søke i maillistearkivet?

Ja, Google har indeksert det. Prøv f.eks. å søke etter følgende:
inurl:lists.nuug.no/pipermail/kart skiløype

> - Kva klassifikasjon vil ein sette på ein veg i eit hyttefelt? Residential?

Ja, det pleier å passe greit nok.

> - Eg har kartlagt ei skuteroppkøyrd skiløype, og den er tagget utifrå
> Wiki, men eg har lagt på taggen "highway=footpath" for at den skal bli
> rendret på kartet. Er dette feil å gjere?

Ja, hvis det ikke går noen sti der.

Osmarender (trykk den blå +-en i øvre høyre hjørnet på kartet) rendrer
skiløyper.

> - Er dette plassen å spør om slike ting, eller er dette "støy"? Fins
> det eventuelt andre medium/stadar ein kan få svar på enkle spørsmål?

Dette er et helt greit sted å spørre. Det fins ellers en internasjonal
newbie-mailingliste, og et webforum.

--
Knut Arne Bjørndal
aka Bob Kåre