[NUUG kart] Kartverket: "Gratiskartene enda bedre"

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Fri Aug 27 07:38:16 CEST 2010

Vidar Gundersen skreiv:
> da er jeg ferdig med en enkel prototype. det ser slik ut:
> http://www.vidargundersen.com/osm/screenspec-prototype-20100826.png

Det ser kjempebra ut. Og mykje finare enn eit typisk OSM-kart ... :)

> koden er plain-vanilla Mapnik, siden Cascadenik har en bøgg som ikke
> gjør det mulig å bruke gjenbruke kode ved hjelp av entiteter. jeg ser
> ikke noe i veien for å oversette til Cascadenik etterhvert, eller
> bruke Cascadenik til å generere enkelte filentiteter, hvis noen vil
> hacke litt på Cascadenik.

Eg er som sagt interessert i å prøva meg på dette. Men først må eg få
installert og sett opp dei ulike verktøya (siste eg prøvde gav
kartimporten ei uforståelig feilmelding).

> jeg merker meg også at Topo2 rendringen på statkart.no har store og
> små avvik fra spesifikasjonen, som feks flatefarger ved ulike zoom
> (det er et skifte ved zoom=15-16). ikke umulig at jeg har oversett
> noe.

Det står nemnt på side 4 i spesifikasjonen at bygningar er gjort lysare i
større målestokkar. Men det står ingen plass noko om kva fargar som er
brukte der.

> jeg har også oppdaget at implementasjonen vil fremtvinge bruk av lite
> brukte og kanskje innføring av nye tagger. feks skiller
> spesifikasjonen mellom flere ulike typer bygninger.

Det viktigaste skillet er mellom næringsbygg og bustader. For bustader er
fargane mellom vanlige bustader og fritidsbustader veldig lik, og det er
ikkje veldig farlig om me ikkje skil mellom dei.

Eit spørsmål er kva farge bygningar me ikkje har informasjon om skal ha.
Men brun er kanskje OK, sidan det passar for «udefinerte bygg»?

> spekken er tidkrevende å lese, og
> strektykkelser og fontstørrelser må regnes om for hver enkelt
> målestokk siden de er oppgitt med relative mål.

Det bør kunne gjerast heilautomatisk. Viss me lagar eit stilsett for
1:50000, er jo versjonane for andre målestokkar i teorien eintydig
definert. Finst det forresten ei oversikt over forhold mellom målestokkar
og zoom-nivå?

--
Karl Ove Hufthammer