[NUUG kart] Bing gir OSM tilgang til flyfoto

Arne Østensen aostens at broadpark.no
Thu Dec 2 20:40:56 CET 2010

Hvor mye må bakgrunnen flyttes? Jeg ser at Bing og OSM ikke stemmer helt
overens i Stavanger (Stokka for å være helt presis) med Potlatch 2. Det er
snakk om 10-20 meter. Er det bakgrunnen eller OSM som er rett? Finnes det et
sikkert punkt i Stavanger som en kan justeres etter?

Vennlig hilsen
Arne Østensen