[NUUG kart] WMS til N5000

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Sun Feb 7 20:20:46 CET 2010

Den 7. feb. 2010 kl. 20.09 skrev Petter Reinholdtsen:

> [Gnonthgol]
>
> Fortell mer.  Hva slags bruksvilkår er knyttet opp mot N5000 som gjør
> at det er greit å importere den inn i OSM?
>
> Vennlig hilsen,
> --
> Petter Reinholdtsen

Se http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Potential_Datasources#N5000

E-post frå kartverket etter henvendelse frå ZorroIII:
Sent: Monday, November 10, 2008 12:36 PM
Subject: RE: Betingelser for bruk av N5000-kart

Hei

N5000 Kartdata er et gratis datasett som du fritt kan benytte.

Ved publisering setter vi pris på at det påføres:
”Kartgrunnlag: Statens kartverk”

Med vennlig hilsen

Nils Flakstad
Fagdirektør
Linken det er refferert til er nede og eg finn ingen andre tilsvarende linker no men den linka til ei stor PDF fil med N5000. På same sida kunne du kjøpe N50, N500 o.s.v.

Gnonthgol