[NUUG kart] Ny GPS

Einar Ryeng einarr at pvv.org
Tue Jan 26 23:30:59 CET 2010

On Tue, Jan 26, 2010 at 09:40:45PM +0100, Gorm E. Johnsen wrote:
> Har Garmin HCx selv. Ganske fornøyd. Enig med det folk har sagt før meg. To
> minuser: Kan slå seg av ved kraftige vibrasjoner. For en eller annen årsak
> har limen til gummikanten sluttet å være lim og blitt mer som klister.

Limet på gummikanten er dårlig på hele serien, det er et vanlig problem
etter en tids bruk. Jeg tror ikke løsningen er verre enn å stikke innom
Clas Ohlson eller Biltema og kjøpe en tube passende Karlsons, men jeg
har ennå ikke husket på det når jeg har passert. Denne ser ut til å være
det som skal til:

http://www.karlsons-klister.se/indexx.html?produktsortiment/kontakt.html

--
Einar Ryeng