[NUUG kart] Fylkesveier og riksveier igjen

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Tue Jul 6 09:59:58 CEST 2010

Den 2. jul. 2010 kl. 16.20 skrev Øystein Tusvik:

> Riksvei 111 fra Rakkestad til Øra i Fredrikstad, var riksvei og forble riksvei. Denne har fortsatt hvite skilter.
>
> I forbindelse med veiarbeid så er det tom. satt opp nye skilter som også er hvite.
>
> -Øystein

Dette er merklig. Er du sikker på at det ikkje berre er gamle skilt dei har tatt ned, vaska og sett opp?

Ellers er det sikkert ein logisk forklaring. Kansje dei hadde kvite skilt liggande eller prosjektet vart planlagt før reformen. Det er også mulig at dei har bevist bestemt å bruke kvite skilt fordi den øvrige vegen har kvite skilt. Følger du ein veg med kvite skilt blir du forvirra dersom du ser same vegen med grønne skilt.

Eg lurer på når vegvesenet skal bytte ut skilta? Dei skriv i høringsforslaget at endringane kjem på 3,1 millioer kroner, ein relativt liten sum. Men dette har vel ein lav prioritet hos vegvesenet så det tar vel tid før noko skjer.

Gnonthgol