[NUUG kart] Innsending av traces fra Android-telefon

Sigurd Stordal opuskreatoren at gmail.com
Thu Jul 8 09:39:31 CEST 2010

Har prøvd å bruke andnav2 selv, og fant det noe vanskelig å bruke, den
nektet å laste opp trackene. Osmtracker synes jeg er ett bedre program, men
har opplevd at det krasjer uten å lagre. Du kan f.eks  bruke programmet
toggle settings for å sette skjermen til å ikke slå seg av. Ellers velkommen
som Android bruker. Har selv brukt min Desire til å tracke bl.a i sortland.