[NUUG kart] Inkonsistens på wiki, hvordan tage unummererte fylkesveger

Sigurd Stordal opuskreatoren at gmail.com
Sat Jul 17 01:03:08 CEST 2010

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Forvaltningsreformen_av_veinettet_i_Norg
> e (som forøvrig er en link på No:Map_Features), sier vi skal bruke
ref=Fv#,
> f.eks. ref=Fv60 ?
>
> Hva er riktig, eller er begge riktig, og det er jeg som ikke skjønner
> hvordan ting henger sammen?
Tidligere skulle man tagge det med Fv, det har jo vært oppe på lista
tidligere, og flere mener at man fortsatt bør bruke Fv på uskiltede
fylkesveier, jeg er en av dem, så fortsett bare å bruke taggen med
Fv, så får heller noen lage en robot og fikse det dersom det blir en
konsensus om det.
Kanskje noen andre på lista vet hvorfor man absolutt ville fjerne Fv
fra ref.

--
Opuskreator Stordal ad laur VVSOP grand crue I i DNM95