[NUUG kart] Fylkesveier og riksveier igjen

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Thu Jun 17 18:38:19 CEST 2010

Godt å se at det endelig kommer noen skikkelige argumenter i saken.

Det virker noen ganger som om noen som uttrykker sine meninger her på listen
desverre ikke er helt oppdatert i faktiske forhold. Derfor skrev jeg jeg
dette epos i noen sene nattetimer:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Map_Features/background. Håper ikke
jeg er helt på viddene...

Det blir nevnt "On the ground
rule<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Disputes#On_the_Ground_Rule>".
Dette er ikke ment som et bestemt prinsipp om hva som skal tagges, bare en
måte å løse disputter over f.eks stavemåte.

Mine meninger om dette finner dere her:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Gorm#The_ref.3D.2A_used_in_Norway
(Kortversjon: Jeg ønsker å bruker NVDBs notasjon FV 123 i ref-taggen på alt
fra og med tertiary.)

Og bare så det er slått fast: Et par mailer her er absolutt ikke grunn god
nok for å sette i gang med masseoppdateringer!

vennlig hilsen

Gorm E. Johnsen