[NUUG kart] Alternative projeksjoner

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Fri Jun 18 02:03:17 CEST 2010

Mercator projeksjonen er uendeleg mot nord og sør, derfor har dei begrensa dette til 85 grader. JOSM kan endre projeksjon ganske lett og derfor kan du bruke den på nord og sørpolen. Prøv UTM31. Denne er bedre mellom 2V og 8E.
Problemet er at Mercator er ein så bra kartprojeksjon på små skala. Det er rett og slett ingen bedre projeksjon som ikkje forvrenger kartet mindre enn Mercator.

Det er mulig å lage eigne polkart som brukar Mercator med sentrum i polpunktet istadenfor i ekvator. Men det går ikkje an å knytte denne saman med vanlig Mercator på ein naturlig måte. Det er rett og slett umulig å lage eit verdenskart på papir som ikkje er forvrengt på ein eller annan måte, og OSM har valgt å forvrenge polområda.

Gnonthgol