[NUUG kart] Kilde til riks- og fylkesveier på no.wikipedia

Anders Einar «Kagee» Hilden hildenae at gmail.com
Fri Mar 19 19:41:01 CET 2010

Jeg mener å husket de ble laget på grunnlag av NAF sin veibok (
http://no.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Vegboka) og vegrapporter fra Statens
Vegvesen.

Se historikken for flere detaljer - det er flere enn BjørnN som har laget
disse artikelene.

Om denne kilden er brukanes vil jeg ikke uttale meg om.

Vennlig hilsen / Best regards
Anders Einar «Kagee» Hilden