[NUUG kart] Kommunegrenser lagt inn i OSM - OK?

Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug at hiMolde.no
Mon Mar 22 08:30:08 CET 2010

* Eirik U. Birkeland <eirbir at gmail.com> [2010-03-22]:
> Hans F. Nordhaug <Hans.F.Nordhaug at himolde.no> skreiv:

> Det er grenser av lågare oppløysing, dvs. N5000, som er lagde inn.
> Desse er frie, men det er førebels ikkje dei vi helst vil ha tak i.
> Sjå elles trådane med tittelen «WMS til N5000» i arkivet for februar:
> http://lists.nuug.no/pipermail/kart/2010-February/thread.html .

Takk for svar, Eirik og Gnonthgol. Jeg husker den tråden - jeg visste
bare ikke at det hadde blitt gjort. Jeg synes dette er en
kjempeforbedring selvom oppløsningen er litt dårlig.

Hans