[NUUG kart] Landsdeler eller distrikter i OSM

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Tue Mar 23 00:54:17 CET 2010

Uten at det ble den helt lange debatten, synes det som vi ikke skal bruke
landsdeler i denne omgang i hvert fall.
Jeg kommer innen kort tid, om ingen protesterer, til å "bortjustere" (ikke
slette) relation/406355<http://www.openstreetmap.org/browse/relation/406355>og
relation/407374 <http://www.openstreetmap.org/browse/relation/407374>. Dette
for å få gjøre oss litt mer konsekvente på grensedefinisjoner i faktisk bruk
inntil vi evt. skulle enes om noe annet.

vennlig hilsen

Gorm E. Johnsen