[NUUG kart] rendringer for openstreetmap.no (var Edge 705)

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Mar 26 10:53:17 CET 2010

[Vidar Gundersen]
> jeg tipper at tilene kan hostes hos NUUG, da det iflg Petter er
> kapasitet der?  og tilhørende OpenLayers på openstreetmap.no og
> frikart.no?

Jeg tror NUUG kan stille med datasystem, strøm og nett, men vi har
lite folk til å bidra med drift og vedlikehold.

Foreslår at det diskuteres konkret hva som trengs på kart at nuug, med cc
til drift at nuug.

Kanskje dette kan gjøres relatert til fiksgatami.nuug.no?  Det er en
Debian/lenny-maskin med mye kapasitet. :)

Cc til kart@ og drift at .

Vennlig hilsen,