[NUUG kart] Digi: "Norgeskart med fri lisens"

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Tue Oct 19 13:08:06 CEST 2010

Den 19. okt. 2010 kl. 13.00 skrev Petter Reinholdtsen:

> Kartverket har gitt ut N5000-kart som bilder og vektordata med
> CC-BY-SA-3.0-lisens.
>
> Les mer på
>
> Bra å se at presset mot kartverket tydeligvis fungerer.  Jeg er sikker
> på at Openstreetmap.org-innsatsen har bidrat positivt her. :)
>
> Langt igjen, men et lite skritt i riktig retning. :)
>
> Vennlig hilsen,
> --
> Petter Reinholdtsen

Dersom eg ikkje tar heilt feil så var N5000 kartene i PD før. Det er der me har kommunegrensene i OSM frå. Dersom noko så er dette ein inskrenking av lisensen og derfor eit steg i feil retning.

Men i hvertfall så betyr det at dei har lest CC lisensene og kansje vurderer å bruke det meir i framtida.

Gnonthgol