[NUUG kart] Bing foto

vegard at engen.priv.no vegard at engen.priv.no
Mon Apr 11 22:08:14 CEST 2011

On Mon, Apr 11, 2011 at 08:55:17PM +0200, Vidar Gundersen wrote:

> det er sikkert lurt å kontakte Endre Leivestad direkte. det er gjerne
> enkeltpersoner som tør å stå på litt som får slike ting til å skje.

Hei,

Ved gjennomlesning av diskusjonen min fra tidligere, tror jeg ikke Bergen
Kommune er negativ i utgangspunktet. Jeg ser nå at jeg *muligens* blandet
hva jeg trodde han svarte på, vi diskuterte mer enn bare flyfotoene.

Jeg tar dermed en liten omkamp om *kun* bruk av flyfotoene i første omgang,
og så kan vi diskutere videre derfra.

--
- Vegard Engen, member of the first RFC1149 implementation team.